Bewonerscommunicatie

Als opdrachtgever wilt u dat een bouw-, onderhouds- of renovatieproject efficiënt en gestroomlijnd verloopt. Voor het slagen van een project is duidelijke communicatie en verbinding tussen opdrachtgever, opdrachtnemer en bewoner cruciaal. Archisupport biedt dé oplossing voor uw uitdaging op het gebied van bewonerscommunicatie.

Bewonerscommunicatie is een essentieel onderdeel van het gehele project bij renovatie en/of onderhoud. Zo hebben bewoners allerlei vragen zoals: wat gaat er gebeuren, kan ik in mijn huis blijven wonen, hoe lang gaat het duren, kan ik mijn keuken of toilet wel gebruiken, wat gaat het mij kosten?

Daarbij kunnen corporaties en zorginstellingen gemaakte plannen alleen uitvoeren als er voldoende draagvlak is onder de bewoners. Goede informatievoorziening en transparantie communicatie zijn daarbij van essentieel belang. Het is belangrijk om bewoners mee te nemen in het proces en een goede band met hen op te bouwen.

Voor een heldere communicatie maken wij gebruik van een online tool waarmee bewoners tijdens onderhouds- renovatie- en saneringsprojecten gepersonaliseerd geïnformeerd worden over de werkzaamheden in en rond hun woning. Zo weten zij precies welke werkzaamheden er uitgevoerd worden en hebben zij met de gebruiksvriendelijke afsprakenmodule zelf invloed op het moment waarop dit gebeurt. Daarnaast hebben zij altijd inzicht in de voor hen relevante informatie zoals planningen, routing, mate van overlast en updates.

 

Cobee

Archisupport maakt gebruik van Cobee. Deze interactieve online tool verbindt opdrachtgever, opdrachtnemer en bewoner. Met behulp van Cobee worden alle belanghebbenden gepersonaliseerd en realtime geïnformeerd over ontwikkelingen binnen het project. Hierdoor heeft u als opdrachtgever een duidelijk overzicht over de voortgang van het project en zijn de eindgebruikers/bewoners altijd up-2-date.

Bent u ook geïnteresseerd in deze gebruiksvriendelijke manier van bewonerscommunicatie? Neem dan contact op of kijk voor meer informatie op www.cobee.nl.

En dat betekent dat u vanaf 1 maart voor onafhankelijk advies en een frisse blik op de bouwwereld op Lunet 5a in Veenendaal aan het juiste adres bent. En mocht u ons nou een kaartje willen sturen, dan kunt u hier de postcode 3905 NW aan toevoegen (overige zakelijke correspondentie ontvangen we mede met het oog op duurzaamheid overigens liever op de digitale deurmat: info@archisupport.nl).

Tot die tijd bent u natuurlijk nog gewoon van harte welkom in Amerongen! Neem u dan wel eerst even contact met ons op?